Doprava a platba




Při výběru této varianty si můžete vyzvednout zakoupené zboží na recepci v Centru Play Wisely - Hornomlýnská 1231,  Praha 4 - Kunratice. Zásilka bude předána osobně a platba v hotovosti probíhá na základě předložené faktury ke zboží. Platba kartou není možná.

 

 


 

Uloženka je společnost zabezpečující výdejní místa pro e-shopy.

Postup vyzvednutí zásilky zákazníkem:

1)  Zákazník je informován SMS zprávou a e-mailem o tom, že jeho zásilka je připravena k převzetí. Zákazník má 7 dní na vyzvednutí zásilky, případně lze sjednat i jiný termín.

2)  Zákazník má možnost vyzvednutí zásilky na základě informace o čísle objednávky a předložení dokladu totožnosti.

3)  V případě, že je zásilka na dobírku, je zákazníkovi vydána po jejím uhrazení v hotovosti. Zboží je baleno do speciálního boxu, aby došlo k zamezení poškození.

Více informací o možnosti vyzvednutí zásilky naleznete zde.

 

 

Doručení zboží do 24 hodin od odeslání zásilky.

 

 

 

Doručení zboží do 24 hodin od odeslání zásilky.

Zboží bude doručeno přímo na jednu z 2 600 pošt, kterou si sami vyberete. Česká pošta Vás informuje o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště. Vyzvednete si ho, kdy se to hodí Vám. Díky SMS nebo e-mailu totiž víte, odkdy na Vás bude čekat. Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty.

 

 

Doručení zboží do 24 hodin od odeslání zásilky.

Zboží bude doručeno na Vámi uvedenou adresu. O doručení Vás Česká pošta předem informuje pomocí SMS nebo e-mailu. Způsob a den doručení lze upravit prostřednictvím internetu. Ve vybraných lokalitách Česká pošta nabízí volbu odpoledního doručování, které Vám předem telefonicky oznámí poštovní doručovatel. Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty. V případě, že nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na nejbližší poště.

 

 

Doručení zboží do 24 hodin od odeslání zásilky.

 

Zkontrolujte značku a model výrobku.

Zkontrolujte neporušenost obalu zboží, zboží s evidentně poškozeným obalem nepřevezměte a kontaktujte nás!

Vybalení zboží proveďte ihned jak je to možné (nejpozději do 2 dnů od dodání), zjistíte-li mechanické poškození, ihned kontaktujte dopravce, aby Vám vyhotovil záznam o poškození. Zároveň nás neprodleně kontaktujte. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat.

Částečné opatrné rozbalení zboží za účelem vyvrácení podezření z mechanického poškození je možné za přítomnosti dopravce.

V případě spěchu ze strany pracovníka dopravní služby, převezměte zboží s písemnou výhradou do přepravního listu: nebyla umožněna kontrola mechanického nepoškození zásilky. Nepřevezme-li kupující zásilku z vlastních důvodů (například není trvale přítomen na uvedené adrese, nebo není schopen uhradit kupní cenu), nese kupující náklady spojené s opakovaným dodáním v plné výši.